زمان انتشار: ۱۳۹۳ شنبه ۱ آذر ساعت 14:33 تاریخ بروزرسانی : ۱۳۹۷/۹/۷ ساعت 09:35    تعداد بازدید: 7122    کد مطلب: 12395

رئیس اداره وصول حق بیمه


اهم وظایف این قسمت جهت اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های اداره کل درآمد حق بیمه و کسب درآمدهای موضوع‌ قانون‌ تامین‌ اجتماعی‌ به شرح زیر می‌باشد:
تشکیل پرونده مطالباتی حق بیمه جهت هر یک از کارگاه‌ها، دریافت اظهارنامه، لیست بیمه‌شدگان و مستندات واریز حق بیمه به حساب سازمان و رسیدگی به حساب‌های کارفرمایان می‌باشد. به این صورت که متصدیان شاغل در این قسمت جهت هر یک از کارفرمایان، پرونده‌های مطالباتی جداگانه تحت عنوان پرونده درآمد تشکیل داده وتمامی اطلاعات مربوطه اعم ازتعداد بیمه‌شدگان،نرخ حق بیمه، حق بیمه وصولی و بدهی این کارگاه‌ها در این پرونده ضبط و نگهداری می‌شود.
در ضمن این قسمت دارای یک زیربخش به عنوان باجه دریافت بوده که  ضمن دریافت اظهارنامه‌های بیمه‌ای از کارفرمایان، وظیفه رسیدگی و بررسی لیست، فیش، چک یا حواله مربوط به پرداخت حق بیمه را به عهده دارد و اطلاعات یادشده را به سایر واحدهای ذیربط از جمله مطالبات، حساب‌های انفرادی و نامنویسی، مالی، امور بیمه‌شدگان منتقل می‌نماید.

مسئول واحد وصول حق بیمه: علی معماری
تلفن مستقیم:22001527
فاکس:22001147

ارتباط مستقیم در فضای مجازی با سرپرست سازمان تامین اجتماعی
به صفحه اینستاگرام سازمان تامین اجتماعی بپیوندید
کلید واژه
 

ارسال نظر
۱۰۰
captcha